Barcelona

Queixa't, lloa, pregunta o suggereix sobre productes o negocis en només 3 minuts

Quantes vegades ens ha passat pel cap, com a clients, que si tinguéssim qui ens ha ofert el producte o servei davant li diríem unes quantes coses? I no necessàriament en sentit negatiu, sinó també per felicitar-los, preguntar alguna cosa o fer algun suggeriment. I per l'empresa, canviaria la seva manera de fer si sabés realment el que els seus clients opinen d'elles i dels seus productes i serveis? Un web, laexperiencia.com, vol acostar els uns i els altres facilitant el tràmit de posar-se en contacte. Només necessites, diuen, 3 minuts.

Actualitzat
Per moltes empreses, saber què pensen d'elles els clients és bàsic. La satisfacció, fidelització i vinculació els pot aportar informació del que estan fent bé i el que no, i poden modificar el seu comportament per millorar.

Aquesta és la teoria però la pràctica acostuma a distar molt de l'ideal i, en aquest cas, no és diferent. De fet, està comprovat que les empreses no acostumen a rebre cap queixa del 96% dels clients.

Un client insatisfet, però, pot fer molt mal a una empresa. Es calcula que, de mitjana, comenta el seu malestar amb una desena de persones. A més, en l'actual era de les xarxes socials, el descontentament pot expandir-se molt més fàcilment.

Per acabar amb l'abisme que separa els uns i els altres ha sorgit a Espanya una iniciativa que ofereix als consumidors la possibilitat d'expressar què pensen a una o altra empresa en només 3 minuts i de forma totalment gratuïta.

Es diu laexperiencia.com i facilita als usuaris la redacció de la carta a partir de models predefinits. A partir d'aquí s'encarreguen de fer arribar la missiva al seu destinatari, sigui per correu electrònic, postal o fax. Si l'empresa respon o no, ja no és cosa seva.

La pàgina no està vinculada amb cap empresa o institució i la impulsen tres professionals de diferents àmbits.

Anar al contingut