Barcelona

Les nines Monster High desfermen la bogeria en les botigues de joguines

La joguina estrella d'aquestes festes estan sent les nines Monster High. N'hi ha tanta demanda que ja fa setmanes que s'han esgotat en algunes botigues i és difícil trobar-ne una. El "boom" també ha fet disparar els preus i ha provocat que hi hagi gent hi faci negoci amb l'acaparament i la revenda posterior d'aquestes nines.

RedaccióActualitzat
Les Monster High són el fenomen de la temporada i tots els productes relacionats, tant les nines com els seus complements, estan pràcticament esgotats. Hi ha pares que fa dies que les busquen i no en troben enlloc.

La demanda és tan elevada que quan n'arriben als centres comercials es fan cues abans que obrin davant de la secció d'aquestes nines per mirar d'aconseguir-ne una.

Per això, els darrers dies fins i tot es poden veure nines Monster High amb etiquetes en grec. S'han portat d'altres països com Grècia i la resta d'Europa, on la campanya de Nadal va acabar el dia 24.

L'origen del "boom"

L'origen del fenomen comença fa poc més d'un any, quan Mattel va llançar una sèrie per internet i un llibre explicant les històries a l'institut de les filles dels monstres més famosos, i paral·lelament va treure les nines.  

Des d'aleshores, les Monster High no han fet més que sumar adeptes. Es busquen les nines i també els seus complements, molts d'ells dissenyats en una empresa de Terrassa. Fan el marxandatge d'algunes de les marques de joguines líders del sector, i ara ja estan preparant el material de les Monster per a l'any que ve.

Èxit sense precedents

Per la seva banda, Mattel no recorda un èxit similar en els últims anys.

L'enorme èxit d'aquestes nines n'ha fet proliferar la revenda, sobretot en pàgines web, on s'ofereixen les Monster High a uns preus molt superiors a l'habitual, de fins a 100 euros, quan el preu mitjà de la nina és d'uns 25 euros.

De fet, aquests dies, els centres comercials s'estan fent un fart de veure com, cada cop que els arriben nines, n'hi ha que aprofiten per omplir el carro més del compte.

La directora de màrqueting de Mattel Espanya, Elvira Sanjurjo, adverteix que és una pràctica "incontrolable". "Normalment són oportunistes que venen les joguines però no són joguinaires", conclou.



VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut