metro
El metro de Barcelona podria imitar el de Madrid per obtenir ingressos
Barcelona

El metro de Barcelona veu de bon ull el model madrileny de patrocini de les parades

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) es mostra a favor del patrocini de parades de metro com a fórmula per augmentar els ingressos. Aquesta opció ja s'aplica a Madrid i a altres ciutats del món. TMB reconeix que ja hi ha hagut almenys una empresa que s'ha mostrat interessada a patrocinar alguna estació de la xarxa de transport. De moment, no ha fructificat.

RedaccióActualitzat
En un futur podria ser ben habitual veure com una marca de formatges decideix patrocinar l'estació Rocafort de la línia 1 o com algú aprofita la rimbombància d'un nom com Monumental a la L2 o l'aire seductor dels Encants de la mateixa línia.

Opcions de patrocinis n'hi ha força i TMB no pensa posar-hi obstacles. L'entitat que gestiona el metro i l'autobús urbà de Barcelona veu de bon ull el camí que ha iniciat Madrid amb l'estació Sol Galaxy Note!, patrocinada per un model de mòbil intel·ligent durant un mes.

Segons l'agència Europa Press, que cita fonts de TMB, l'entitat ha rebut ja almenys una proposta d'una empresa que gestiona publicitat. De moment, no ha cristal·litzat en cap patrocini concret.

TMB no hi veu inconvenient i la normativa actual no posa traves a l'opció d'un patrocini acotat en el temps. Actualment el metro ja inclou molta publicitat, però sempre en format de cartells.

Si arriba una proposta interessant, Transports Metropolitans podria decidir acceptar-la i ingressar un diners que serien molt benvinguts en temps de crisi. TMB necessita reduir 56 milions d'euros de despeses en costos d'explotació i laborals.
Anar al contingut