Una empresa catalana, pionera en la gestió de mercaderies en línia
Widoit, que és el nom de la plataforma, posa en contacte les empreses que tenen mercaderies per enviar i les que disposen de camions per fer transports. Ho fan sense intermediaris i això permet guanyar temps i estalviar diners als usuaris.
TV3Actualitzat
Un grup d'emprenedors han creat una plataforma a internet, amb seu a Vilagrassa, que posa en contacte les empreses que tenen mercaderies per enviar i les que disposen de camions per fer transports. Ho fan sense intermediaris i això permet guanyar temps i estalviar diners als usuaris. Actualment tenen uns 150 usuaris a tot Europa, però l'objectiu és arribar al miler en tres anys.
Widoit, que és com es diu la plataforma, permet fer la gestió del transport completament en línia per a carregaments de, com a mínim, un palet. El portal permet contractar el repartiment o la càrrega de mercaderies (funciona en els dos sentits) per carretera i a tot Europa, una idea pionera que neix en temps de crisi. "Optimitzem recursos, aconseguim el preu més econòmic en la transacció i la nostra empresa no hi interfereix, sinó que simplement posa en contacte les dues realitats", ha explicat Cesc Coll, gerent de Widoit.
El web ofereix a l'usuari fer el seguiment del viatge, valoracions de les empreses amb les quals es treballa, gestionar incidències o assegurar la mercaderia. L'empresa dóna feina a unes 35 persones, la majoria comercials que dominen totes les llengües que es parlen a Europa.
Widoit, que és com es diu la plataforma, permet fer la gestió del transport completament en línia per a carregaments de, com a mínim, un palet. El portal permet contractar el repartiment o la càrrega de mercaderies (funciona en els dos sentits) per carretera i a tot Europa, una idea pionera que neix en temps de crisi. "Optimitzem recursos, aconseguim el preu més econòmic en la transacció i la nostra empresa no hi interfereix, sinó que simplement posa en contacte les dues realitats", ha explicat Cesc Coll, gerent de Widoit.
El web ofereix a l'usuari fer el seguiment del viatge, valoracions de les empreses amb les quals es treballa, gestionar incidències o assegurar la mercaderia. L'empresa dóna feina a unes 35 persones, la majoria comercials que dominen totes les llengües que es parlen a Europa.