Tenerife

Centenars de canaris treuen diners dels caixers pensant que era gratis

En realitat, els caixers no funcionaven malament, sinó que, fruit del procés d'integració tecnològica i operativa de CajaCanarias i CaixaBank, els moviments en els comptes dels usuaris entre divendres i dissabte no van quedar registrats fins que es va completar l'actualització dels sistemes.

Actualitzat
La xarxes socials van propagar durant la nit de divendres el rumor que una avaria en els caixers automàtics de CajaCanarias a Tenerife feia que es pogués treure diners sense que el moviment quedés registrat, cosa que va fer que centenars de persones anessin a treure diners dels seus comptes.

En realitat, els caixers no funcionaven malament, sinó que, fruit del procés d'integració tecnològica i operativa de CajaCanarias i CaixaBank, els moviments en els comptes dels usuaris entre divendres i dissabte no van quedar registrats fins que es va completar l'actualització dels sistemes. Quan els sistemes van quedar actualitzats, les extraccions realitzades durant la nit apareixen registrades en els diferents comptes dels usuaris.

CaixaBank ha finalitzat "amb èxit", segons un comunicat de l'entitat, la integració tecnològica i operativa de CajaCanarias, només tres mesos després de completar la integració de Cajasol i Caja de Guadalajara i després de set mesos des de la inscripció de la fusió amb Banca Cívica en el Registre Mercantil, el 3 d'agost. 

El procés ha culminat sense cap incidència i abans del previst. Amb aquesta integració, l'entitat presidida per Isidre Fainé i dirigida per Joan Maria Nin, ampliarà el catàleg de productes i serveis a tots els clients de CajaCanarias, que tindran a la seva disposició una xarxa de més de 6.000 oficines, més de 10.000 caixers automàtics amb més funcions.
Anar al contingut