Barcelona

Deu instagramers internacionals promocionen Catalunya entre gairebé 1,4 milions de seguidors

Deu usuaris internacionals d'Instagram promocionen Catalunya a les xarxes socials, on arriben en total a gairebé 1,4 milions de persones. Durant una setmana faran una ruta que surt de Barcelona i passa per les Terres de l'Ebre, la Costa Daurada i el festival Sónar.

RedaccióActualitzat
Els instagramers més seguits del món projectaran durant uns dies Catalunya a les xarxes socials. L'Agència Catalana de Turisme els ha convidat a una ruta perquè facin i pengin les fotos al seu perfil, amb l'etiqueta #catalunyaexperiencetrip, i difonguin el país com a destinació turística als milers de seguidors que tenen. La campanya, que ha arribat a la segona edició, es pot seguir també per Twitter, Facebook o través d'una pàgina web.

El berlinès Thomas Kakareko suma 340.000 "followers". En l'àmbit d'internet és un fenomen de masses, malgrat que va començar de forma "totalment amateur" amb Instagram i no tenia experiència en fotografia.

El japonès Hiroaki Fukuda té més de 120.000 seguidors. Fa fotos molt estudiades d'arquitectura en relació amb les persones. Fukuda té la impressió que Catalunya "és un lloc molt viu" i confia que en sabrà compartir "la cultura i la riquesa".

Una altra participant és Carol Peña, designada per Instagram com la usuària més reconeguda a nivell espanyol.

Durant una setmana, els deu instagramers, que sumen gairebé 1,4 milions de seguidors, faran una ruta que surt de Barcelona i passa per les Terres de l'Ebre, la Costa Daurada i el festival Sónar.

L'any passat, els participants a la primera Catalunya Experience van pujar gairebé 500 fotos de Catalunya que van provocar més de 17.000 comentaris a la xarxa.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut