Barcelona

La revista "Sàpiens" obre una campanya per explicar la causa catalana a les 10.000 persones més influents del món

Redacció - 04/10/2013 - 21.38h.

Campanya de "Sàpines": el món ho ha de saber

La revista "Sàpiens" busca ambaixadors de la causa catalana al món. Amb aquest objectiu ha posat en marxa la campanya de micromecenatge "El món ho ha de saber", que pretén fer arribar a les 10.000 persones més influents del món un llibre sobre la situació política de Catalunya i els motius que té per independitzar-se. Personalitats del món de la política, l'espectacle i l'esport formen part de la llista de destinataris, en què podem trobar noms com Barack Obama, Angela Merkel, Angelina Jolie i Oprah Winfrey.

El llibre, "Catalonia calling. What the world has to know", s'ha editat de moment en català, castellà i anglès i s'ha presentat aquest dimarts al Mercat del Born de Barcelona. Els ciutadans que vulguin participar a la campanya s'han d'inscriure a la web de la iniciativa. No es pot triar a quina personalitat s'envia el llibre, sinó que l'assignació es fa de forma aleatòria, però sí que cadascú sabrà quina persona li ha tocat.

L'aportació mínima per participar a la campanya, oberta fins a finals de novembre, és de 15 euros. A començaments de desembre, el president de la Generalitat, Artur Mas, enviarà el llibre a caps d'estat de tot el món, mentre que la presidenta del Parlament ho farà amb els seus homòlegs de la resta de cambres legislatives europees.

PUBLICITAT

Enllaços patrocinats >

Comentaris

0

Deixa el teu comentari

Escriu el teu comentari

Normes de participació!

Normes de participació:

Tanca
  1. Per fer un comentari al portal 324.cat, has de ser usuari registrat.
  2. Tots els comentaris passen per un procés de moderació, per això poden trigar uns minuts a aparèixer publicats.
  3. Normes d'ús:
    1. No s'admeten comentaris insultants, ni racistes, ni contraris a les lleis vigents
    2. No es publicaran comentaris que no estiguin relacionats amb la notícia
    3. No es publicaran els comentaris que incompleixin les normes de participació que asseguren una participació de qualitat i respectuosa.

publicitat

ANÀLISI
Veure'ls tots