Alumnes de Primària (Foto: ACN)
L'estudi mostra que es detecten més nens superdotats que no pas nenes
Barcelona

L'entorn, l'organització i els conflictes amb el personal expliquen el perquè de les 100 escoles amb pitjors resultats

Ensenyament atribueix el fracàs a l'entorn, l'organització i, en alguns casos, a conflictes amb el personal

Catalunya InformacióActualitzat

El Departament d'Ensenyament està auditant les 100 escoles amb pitjors resultats de Catalunya i apunten que el fracàs es deu, per aquest ordre, a l'entorn del centre, a problemes organitzatius i, en casos puntuals, a conflictes amb el personal.

Inspectors del departament han visitat aquestes escoles durant el segon trimestre. S'han entrevistat amb els mestres, han observat com fan classe i han analitzat amb detall el seu funcionament i organització. Amb les primeres dades a la mà, el secretari de Polítiques Educatives, Joan Mateo, admet que la majoria d'escoles necessitarà més recursos humans per revertir la situació i complir els objectius de resultats a què s'han compromès.

Els plans de millora es començaran a elaborar després de Setmana Santa i les escoles tindran un parell de cursos per dur-los a terme.

Anar al contingut