Un estudi d'una universitat italiana determina que el consum moderat de vi negre pot augmentar perceptiblement el desig sexual femení. L'estudi, dut a terme per investigadors de la Universitat de Florència, es va basar en el testimoniatge de 798 italianes d'entre 18 i 50 anys a la regió de Chianti, a la Toscana. Les dones van ser classificades en tres grups, segons el seu consum diari habitual de vi: les que en consumien entre una i dues copes, les que en bevien menys d'una copa diària i les abstèmies. Les que en prenien més de dues copes van ser excloses, per descartar la possibilitat d'embriaguesa.
Les dones de la mostra, "totes considerades sexualment sanes", van respondre un qüestionari de 19 preguntes orientades a mesurar el seu "índex de funcions sexuals femenines", una mesura usada en altres estudis científics sobre la sexualitat de la dona. D'acord amb les respostes, el grup que va presentar els majors índexs de desig van ser les dones que prenien entre una i dues copes diàries de vi. Els metges van concloure que "hi ha una relació potencial entre la ingesta de vi negre i una millor sexualitat".Tots els comentaris passen per un procés de moderació, per això poden trigar uns minuts a aparèixer publicats.
Aquests comentaris són l'opinió dels usuaris i no la d'aquest portal.
No s'admeten comentaris insultants, ni racistes, ni contraris a les lleis vigents.
No es publicaran comentaris que no estiguin relacionats amb la notícia.
No es publicaran els comentaris que incompleixin les condicions d'ús que asseguren una participació de qualitat i respectuosa.
Recomanacions per als comentaris:
Els nostres portals:
tv3.cat