Barcelona

El Palau Robert exposa fotos d'Instagram fetes per promoure el turisme a Catalunya

L'Agència Catalana de Turisme va animar onze dels usuaris més influents d'aquesta xarxa de fotografia perquè promocionessin Catalunya com a destí turístic. Ara al Palau Robert s'exposa una tria de 241 imatges perquè els visitants escullin quina és la millor.

RedaccióActualitzat
Promocionar Catalunya com a destí turístic amb el mínim cost possible. Està funcionant a internet. La iniciativa de l'Agència Catalana de Turisme d'animar tothom a fer fotos i penjar-les a la xarxa ha donat com a resultat més de 50.000 imatges. Ara, se n'han triat 241 que es poden veure al Palau Robert fins a mitjans de novembre.

Allà s'hi pot veure la Catalunya dels paisatges, la de l'art o la de les tradicions. Totes passades per l'ull i pel telèfon dels "instagramers", els usuaris de la xarxa social de fotografia Instagram.

Els visitants de la mostra podran buscar la millor foto de Catalunya i etiquetar-la amb el hashtag #catalunyaexperience. Tenen temps des d'ara fins al 18 de novembre. És Catalunya vista a través del mòbil.

Promoció turística versió 2.0

En la campanya hi van participar, convidats per la Generalitat, onze dels usuaris d'Instagram més influents d'arreu del món perquè fessin promoció turística de Catalunya en versió 2.0. Van recórrer Barcelona, el Pirineu o la Costa Brava fotografiant tots els moments i els paisatges que els seduïen. Una manera pionera de donar a conèixer Catalunya als mercats més llaminers.

Els responsables de la campanya, com Xavier Espasa, de l'Agència Catalanya de Turisme, han explicat que tindrà continuïtat: "Estem captant, lògicament, seguidors, estem dinamitzant la xarxa social, estem professionalitzant tota la unitat de promoció online de l'Agència Catalana de Turisme per enfocar una promoció molt més experiencial, molt més llunyana, molt més econòmica, lògicament, de cara a anys vinents".




Anar al contingut