Twitter s'exalta per uns bodis d'Hipercor amb els lemes "Intel·ligent com el papa. Bonica com la mama"
Són uns bodis per a nadons de la marca Dombi que s'han vist a la venda als centres comercials Hipercor
Entre la indignació i l'humor. És la reacció a una polèmica que agafa volada a Twitter: la venda als centres comercials Hipercor d'uns bodis per a nadons amb els lemes "Intel·ligent com el papa" i "Bonica com la mama". La majoria de tuitaires consideren les peces, de la marca Dombi i de colors blau i rosa, respectivament, masclistes.
I blau i rosa. #uffff RT @mkserra: Masclisme made in Hipercor: Inteligente como papá / Bonita como mamá. pic.twitter.com/h5lwLJJXz6
¿ Da9Ni (@danielgpellicer) September 26, 2014
Inteligente como Toni Nadal, guapa como Gala León... Made in Hipercor. #Españistán
¿ Fermín De La Calle (@FermindelaCalle) September 26, 2014
Alguns, però, van més enllà i recorden el recent relleu en la presidència del grup al qual pertanty Hipercor, El Corte Inglés:
@raquelsastrecom @BeatrizTalegon @hipercor Se nota ya la mano del nuevo presi, tres veces candidato a las elecciones por la Falange?
¿ Alejandro F. Romero (@AFRomero_) September 26, 2014